Używanie reiatsu
Dzięki reiatsu można zwiększyć swoje statystyki. Można zwiększyć swoją statystykę o tyle ile ma się Kontroli Energii. Przykład: Mam po 5 punktów w każdej statystyce. Mogę więc zwiększyć siłę o pięć na jedną turę (mam 5 Kontroli energii) lub zwiększyć wytrzymałość o 2 siłę o 2 i szybkość o 1. Mogę jeszcze rozłożyć to bardziej np. 1 siły na 5 tur. Punkty regenerują się 1 na 2 tury. Można też zwiększyć moc umiejętności (wkładając w nią więcej reiatsu). Maksymalne dodanie reiatsu to tyle ile kosztuje umiejętność.
Przemiany
Możliwe przemiany w grze to: 1. Shinigami -> Hollow 2. Shinigami -> Vaizard 3. Vaizard -> Hollow 4. Hollow -> Arrancar 5. Hollow -> Shinigami
Arrancarem oraz Vaizardem można stać się jedynie w grze!
1. Shinigami może stać się Hollowem na dwa sposoby: a) Jeśli jego przemiana w Vaizarda nie powiedzie się. b) Zjedzony przez Hollowa.
2. Shinigami może przemienić się w Vaizarda, gdy przejmie kontrolę nad jego wewnętrznym pustym.
3. Vaizard może stać się hollowem: a) Jeśli pusty przejmie nad nim kontrolę. b) Zostanie zjedzony przez pustego.
4. Hollow staje się arrancarem jedynie wtedy, gdy: a) Użyje się na nim artefaktu, który mieści się w Las Noches. b) Stanie się dostatecznie silny, by zerwać swoją maskę.
5. Hollow staje się duszą, która od razu zaczyna jako Adept Shinigami w Akademii.
Zmiany Rasy
Kiedy hollow staje się Arrancarem, lub Shinigami Vaizardem dopisuje sobie statystyki profesji do której wstąpił. W przypadku Shinigami, gdy staje się Hollowem (lub na odwrót) odejmuje 2 punkty do każdej ze statystyki + odejmuje 4 do każdej statystyki za każdą range, którą zdobył. Dodaje też premie od rasy do której dołączył.
Zanpakuto / Zdolności
Shinigami nie wybiera zanpakuto sam. MG go tworzy(na podstawie charakteru i historii). Tak samo jest ze zdolnościami Hollowów.
|