Siła
- określa z jaką siłą gracz atakuje lub się broni broni. Np: A ma o 4 więcej siły niż B. B nie może się obronić przed dziesiątym atakiem A z rzędu. A ma o 6 więcej siły niż B. B nie może się obronić przed szóstym atakiem A z rzędu. A ma o 10 więcej siły niż B. B nie może się obronić przed drugim atakiem z A z rzędu. A ma o 15 więcej siły niż B. B nie może się obronić przed żadnym ciosem A.
Wytrzymałość
- określa punkty życia oraz odporność na ataki. Np: A ma o 5 więcej wytrzymałości niż B siły. B może zranić A. A ma o 7 więcej wytrzymałości niż B siły. B może zadać średnią ranę A. A ma o 10 więcej wytrzymałości niż B siły. B może zadać lekką ranę A. A ma o 15 więcej wytrzymałości niż B siły. B nie może zranić A.
Szybkość
- określa z jaką szybkością się poruszamy. Np: A ma o 11 więcej szybkości niż B. B ma trudności z zauważeniem przeciwnika gdy się porusza. A ma o 15 więcej szybkości niż B. B nie może zauważyć przeciwnika gdy się porusza. A ma o 9 więcej szybkości + Sonido/Shunpo niż B. B ma trudności z zauważeniem przeciwnika. A ma o 13 więcej szybkości + Sonido/Shunpo niż B. B nie może zauważyć przeciwnika gdy się porusza.
Zręczność
- określa szanse uniknięcia ataku przeciwnika. Np: A ma o 9 więcej zręczności od B. B ma trochę trudności z uniknięciem ataku A. A ma o 12 więcej zręczności od B. B ma duże trudności z uniknięciem ataku A. A ma o 15 więcej zręczności od B. B nie może uniknąć ataku A.
MG może trochę powyginać w/w zasady.
|