Administrator/Hollow/1MG
Shinigami:
Adept Shinigami - uczeń akademii, nie ma nawet Zanpakutou. Aby awansować na Shinigami należy zdać akademię. Adept dostaje dodatkowo punkty do atrybutów: -1 Siła, +1 Wytrzymałość, +1 Szybkość, -1 Zręczność, +1 Kontrola Energii.
Shinigami - Wybiera do którego oddziału chce dołączyć. Shinigami dostaje dodatkowo punkty do atrybutów: +1 Siła, +1 Szybkość, +1 Zręczność, -1 Wytrzymałość.
Oficer - Może być trzech takich na oddział.Oficer dostaje dodatkowo punkty do atrybutów: -1 Siła, -1 Wytrzymałość, +1 Szybkość, +2 Zręczność, +2 Kontrola Energii.
Fukutaicho - Fukutaicho dostaje dodatkowo punkty do atrybutów: -1 Siła, -1 Wytrzymałość, +1 Szybkość, +2 Zręczność, +3 Kontrola Energii.
Taicho - Kapitan oddziału. Jeden na oddział. Taicho dostaje dodatkowo punkty do atrybutów: +1 Siła, +2 Wytrzymałość, -1 Szybkość, +1 Kontrola Energii, +2 na rozdanie.
Vaizard - Są grupą skazanych na banicję Shinigami, którzy posiedli moc Hollowa. Vaizard dostaje dodatkowo punkty do atrybutów: -2 Siła, +1 Wytrzymałość, +1 Szybkość, +2 Zręczność, +2 Kontrola Energii, +1 wybrane
Członek bractwa Vaizard - Vaizard należący do bractwa. Członek bractwa Vaizard dostaje dodatkowo punkty do atrybutów: +1 Szybkość, +1 Energia, +5 do rozdania.
Hollowy:
Hollow - Zwykły Hollow. Hollow dostaje dodatkowo punkty do atrybutów: +1 Siła, +2 Wytrzymałość, , -1 Zręczność, +1 do rozdania.
Gilian - Ma 10 m i jest bardzo głupi. Zdobi go czarna szata oraz maska z nosem rodem śniegowego bałwana . Gilian dostaje dodatkowo punkty do atrybutów: +3 Siła, +3 Wytrzymałość, -1 Szybkość, -1 Zręczność, -3 Inteligencja, +1 do rozdania.
Adjuchas - Podobni do Hollowów i znacznie mądrzejsi od Gilianów. Adjuchas dostaje dodatkowo punkty do atrybutów: -1 Siła, +1 Szybkość, +2 Zręczność, -1 Kontrola Energii, +2 Inteligencja.
Vasto lorde - Vasto Lorde dostaje dodatkowo punkty do atrybutów: +1 Siła, +1 Wytrzymałość, +1 Szybkość, -1 Zręczność, +1 Kontrola Energii, +1 do rozdania.
Arrancar - Arrancar dostaje dodatkowo punkty do atrybutów: -2 Siła, -2 Wytrzymałość, -2 Szybkość, -2 Zręczność, +3 Kontrola Energii, +6 inteligencja.
Espada - Moze być tylko 10 członków Espady w przypadku gdy będzie już tylu członków należy walczyć o rangę. Espada dostaje dodatkowo punkty do atrybutów: + 6 do rozdania.
Offline